סקירת Phen24 – פתרון האובדן החדש 24 שעות שריפת שומן ומשקל?

Home » Review » Phen24 » סקירת Phen24 – פתרון האובדן החדש 24 שעות שריפת שומן ומשקל?

פן 24 תכונות

  • BURN קלוריות
  • BURN שומן מאוחסן
  • BOOST מטבוליזם
  • BOOST אנרגיה
  • הפחיתו שימוש תשוקות
  • שינה טובה יותר
  • לרדת במשקל 24/7
  • מחיר: $ 64.99

לקנות עכשיו »

 

סקירת Phen24

ביקורות Phen24: גלולות אובדן משקל האולטימטיבי ללא תופעות לוואיכפי שחויב ” פתרון הרזיה 24 שעות ביממה שלך ,” Phen24 הוא תוסף טבעי אשר נועד לקדם ירידה במשקל שריפת שומן מסביב לשעון. בניגוד לרוב המכריע של תוספי הרזיה על השוק היום, זה מורכב משני מוצרים-גרסה היום וגרסה הלילה – כלומר יש לו שתי נוסחות ייחודיות. אספקה ​​של 30 יום ביומו כולל נוסחאות היום והלילה, כך שאין צורך לקנות מוצרים נפרדים. שלושה כדורים – גלולת יום אחד ושתי גלולות ליליות – יש לנקוט יומי. סקירה זו בוחנת היבטים שונים של תוסף זה, לרבות מרכיביו הפעילים, קלות שימוש, יעילותו, affordability שלה ועוד. השם של תוסף זה משקף את העובדה כי הנוסחה היום שלה מכיל פנילאלנין, חומצת אמינו חיונית אשר מסייעת לדכא את התיאבון, בתורו, מסייע לירידה במשקל. “24” על שם, כמובן, מתייחס לעובדה כי תוספת זו עובדת 24 שעות ביום. רוב תוספי ההרזיה רק לעבוד ביום. הלילה, הגוף עשוי לאגור שומן, השולל את היתרונות החיוביים של שימוש תוספת שעות היום. תוסף זה נועד לפתור את זה על ידי מתן תוספת לילה גם כן. היצרן קובע כי כי זה עובד מסביב לשעון, תוספת זו היא יעילה יותר לירידה במשקל מסורתית ותוספי שריפת שומן. על אתר האינטרנט של החברה, היצרנית מודה כי גלולה אחת לא יכולה ליצור ” גוף חלום .” כפי שצוינה בהוראות, תוספת זו עובדת בצורה הטובה ביותר כאשר הוא משולב עם פעילות גופנית סדירה ועל תזונה בריאה.

איך פן 24 עבודות?

-Phen24-מוצר לקנות-עכשיוכפתרון-הרזיה 24 שעות ביממה, תוספת זו עובדת מסביב לשעון כדי לשמור על שריפת שומן מתמשכת וירידה במשקל. תוספים שפועלים רק בשעות היום הם בדרך כלל פחות יעילים בשל העובדה כי בזמן השינה, גוף חילוף חומרי פחמימות פחות ביעילות. כדי להחמיר את המצב, מגביר ייצור אינסולין, ועוד שומן מאוחסן. במקביל, רמות הקורטיזול, הורמון הלחץ כי ידוע להפעיל רמות גבוהות של שומן בגוף, להגדיל באופן דרמטי. כל זה לא אומר שבית הלילה, מה יתרונות חיוביים כי הופקו מתוך התוספת היום מתבטלים בעיקר. תוספת זו היא שונה משום שהיא כוללת נוסחא הלילה כי היא תוכננה במיוחד כדי לנטרל את ההשפעות השליליות כי שינה יכולה להיות על המטבוליזם. זה עוזר למנוע עלייה ברמות של גרלין הורמון הרעב, מה שגורם לאנשים להרגיש רעב לאורך כל היום. במשך היום, תוספת זו מספקת את היתרונות הבאים:

  • גברת אנרגיה;
  • גברת חילוף חומרים;
  • שריפת קלוריות מוגברת.

בלילה, תוספת זו מספקת את היתרונות הבאים:

  • שינה משופרת;
  • הגברת מטבוליזם הלילה;
  • תשוקת לילה מופחת.

היתרונות החיוביים של הנוסחא בשעות היום, משתלבים היטב עם היתרונות החיוביים של הנוסחא הלילית. זו הסיבה מדוע שני יש לנקוט בעקביות. אם רק אחד או השני משמש, היתרונות החיוביים של כל מופחתים. לכן, אלה שרוצים ליהנות את התוצאות הטובות ביותר במוסף זה חייבים להתחייב לקחת את התוסף פעם בבוקר ופעם בערב. לפי היצרן, גלולה היום אחד צריכה לקחת כל בוקר עם ארוחת בוקר. שתי טבליות לילה צריך לקחת 15 דקות לפני ארוחת הערב יחד עם אחד עד שתיים שמונה אונקיה כוסות מים. לחץ כאן כדי להזמין Phen24 מהאתר הרשמי »

מצרכים של פן 24

בגלל תוספת זו כוללת נוסחאות היום והלילה, יש שתי רשימות נפרדות של מרכיבים. ראשית, בואו נסתכל על המרכיבים המצויים בנוסחא היום והאפקטים התיימרו שלהם:

קפאין – בנוסף להגדלת מוקד וערנות והפחתת עייפות, קפאין הוא האמין כדי לעורר תהליך הנקרא התרמוגנזה, אשר משפר טמפרטורת גוף פנימית, בתורו, ממריץ את חילוף החומרים ומפחית את תיאבון.
חלץ גוארנה – צמח זה מכיל אחד הריכוזים הגבוהים ביותר של קפאין, עם מקום בין 3.6 כדי 5.8 אחוזים למנה. קפה מכיל כ -2 אחוזים של קפאין. דחיפה נוספת זה הוא האמין כדי לחזק אובדן שומן הקשורות התרגיל.
קאיין אבקה – מאכלים חריפים הוכחו להגדיל את טמפרטורת גוף, אשר גורמת לגוף להשתמש יותר אנרגיה כדי לשמור על קור רוח. מחקרים הראו כי שימוש במרכיבים כמו פלפל קאיין יומי עשוי להגביר את חילוף החומרים על ידי 25 אחוזים.
פנילאלנין – פנילאלנין היא חומצת אמינו חיונית, מה שאומר שזה לא יכול להיות מיוצר על ידי הגוף. זה מגרה את שחרורו של כולציסטוקינין, הורמון מעיים שמפעיל תחושה של שובע ושובע.
יוד – נוספה מלח במשך עשרות שנים, יוד היא ידועה בעיקר בזכות שיפור תפקוד בלוטת תריס. כי זה מחזק תפקוד האיבר החשוב הזה, זה עלול להגביר את חילוף החומרים מדי.
מנגן – מנגן גם משפר תפקוד בלוטת תריס. במקביל, זה עוזר לווסת את היכולת של הגוף לעכל פחמימות ושומנים. כי זה שמווסת את רמות הסוכר בדם, זה יכול לעזור להדוף את התשוקה מדי.
ציטראט אבץ – יחד עם ויטמינים A ו- E, אבץ ציטראט עובד לייצר הורמון אשר מופרש על ידי בלוטת התריס. היא מסייעת לעיכול מדי, להבטיח כי המזון פחות מאוחסן כשומן.
נחושת סולפט – זה מסייע מרכיב בתגובות חמצונים שפועלים להמיר שומנים לאנרגיה.

ישנם מרכיבים נוספים בנוסחא הלילית. הם:

Glucomannan – כפי שחויב של Phen24 “המרכיב העיקרי,” Glucomannan, סיב תזונתי, עוזר להאריך רגשות של מלאות. הוא עושה זאת על ידי קליטת מים. כתוצאה מכך, תשוקה אמורה להיות מופחתת.
כרום פיקולינט – מרכיב זה משמש את הנוסחה הלילה כי זה עוזר להעביר גלוקוז סביב הגוף. גלוקוז עוזר להפוך macronutrients לאנרגיה, אז זה עוזר לשרוף שומן, לבנות מסת שריר לעכל פחמימות ביעילות.
ביוטין – זה מרכיב, אשר ידוע בעיקר לקידום שיער וציפורניים בריאים, גם מסייע במניעת אחסון שומן בגוף.
כולין Bitartrate – זה קל לראות מדוע מרכיב זה נכלל, כפי שהוא מבצע רשימת מכולת של פונקציות. אלה כוללים ויסות כולסטרול, הסדרת כיס מרה, כליות ותפקוד כבד, נלחם בתשישות ושליטת אחסון שומן.
מוליבדן אסיסטים מוליבדן בייצור אנרגיה באמצעות שימוש macronutrients שבור -. הוא גם מקדם שרירים חזקים, בריאים, מסייע לעיכול ומווסת את בריאות הלב.
חומצה פנטותנית – ידוע גם בשם ויטמין B5, חומצה פנטותנית עוזר לעכל רעלים מחוץ לגוף ומהווה מרכיב מרכזי חילוף חומרים מזון לאנרגיה.
תיאמין – ידוע גם בשם ויטמין B1, תיאמין עוזר להמיר ביעילות מזון לאנרגיה.
פירידוקסין HCL – ידוע גם בשם ויטמין B6, מרכיב זה הוא מעורב יותר מ -100 תגובות אנזים חיוני בגוף.
תמצית תה ירוק – מכיוון שהוא מכיל קפאין, תמצית תה ירוק מסייעת להגביר התרמוגנזה. זה גם משפר את האפקטיביות של הורמוני שריפת שומן.
חומצה אסקורבית – צורה של ויטמין C, חומצה אסקורבית עזרים ב להתאוששות שרירה, אשר שימושי כאשר יש לך הרבה אנרגיה נוספת למימוש במשך היום.
חלץ Griffonia – מרכיב זה נכלל כדי להבטיח שנת לילה נינוחה. היא מסייעת לשינה בריאה בכך שהיא מסייעת ליצור 5-HTP, אשר מייצרת תחושות של הרפיה ורוגע.
כשות חלץ – כשות כבר מזמן משמשת לטיפול בנדודי שינה באופן טבעי. כשות חלץ ולכן מסייעת לשינה, ויש לו הבונוס הנוסף של הפחתת תפוחים במיוחד באזור הבטן.

יתרונות Phen24

אחד היתרונות העיקריים של תוסף זה הוא העובדה כי הוא מקדם הרזיה בריאה לא רק במהלך היום אבל הלילה גם כן. אין מוצר אחר על השוק כרגע מציע פתרון שמכסה 24 שעות של היום, אז זה נקודת מכירה עיקרית. עוד מוצר זה שימוש בהתאם להוראות, הוא מבקש את הגוף לשרוף קלוריות ושומן בצורה מהירה ויעילה יותר. בשילוב עם תזונה בריאה ופעילות גופנית קבועה, זה נותן לגוף את הדחיפה שהוא צריך לרדת פאונד ביעילות. יתרון נוסף של תוספת זו הוא העובדה שהוא אינו מכיל ממריצים גדולים. בעוד הנוסחא היום מכילה קפאין, זה במינונים נמוכים מספיק כדי לספק קצת דחיפה ללא גורם לך להרגיש קווית או על קצה. אין לדאוג להיות הותנע מכדי לישון טוב בלילה, או, כי הגלולה היום נלקחה דבר ראשון בבוקר. הנוסחא הלילית מכילה רכיבים שגורמים לך רגועים ומוכן ללכת לישון, כך תוספת זו לא תשפיע על cycle- שינה לפחות לא באופן שלילי. מוצר זה מגובה על ידי ערבות כסף בחזרה נדיבה. יש לך 67 ימים מיום הקבלה לחזור כל חלקים בשימוש לצורך קבלת החזר מלא. לכן, אין סיכון ממשי במתן תוספת זו לנסות. התרחיש הגרוע ביותר הוא שזה לא עובד מספיק טוב, ולאחר מכן החזר מונפק.לקנות-2-phen24-get-1 ללא

תעודות

היצרן של Phen24 אינו מפרט את כל אישורים גדולים או אישורים על אתר האינטרנט של החברה. אין בכך כדי לומר כי אין תעודות או אישורים ניתנו, אולם. בגלל זה הוא עדיין יחסית חדש בשוק, מספיק הזמן לא עבר עבור אל הוענקו אישורים כזה. החברה עושה להחזיק תעודות אבטחה SSL לעיבוד מכירות מקוונות, וזה מרגיע. אישורים אלה ניתן לאשר בקלות באמצעות כל דפדפן אינטרנט סטנדרטי. הם לפוג, לעומת זאת, כך הצרכנים צריכים לעשות את המחקר שלהם לפני ביצוע רכישה דרך אתר האינטרנט.

פן 24 לקוחות מספרים

Phen24-לפני-אחריהמלצות וסקירות אחרות בדבר תוספת זו היו חיוביות באופן גורף. כדי להשלים את סקירה מקצועית זה, קומץ של המלצות מלקוחות בפועל מובא בהמשך.

בכל פעם ניסיתי לרדת במשקל, המאמצים שלי נהרסו בשל אכילה לא מבוקרת לילית. מסיבה כלשהי, הנטייה הטבעית שלי היא רוצה לאכול הרבה אחרי שהשמש שוקעת. במשך היום, הייתי לדבוק בדיאטה קפדנית ולקבל שפע של פעילות גופנית. כשהערב פגע, אם כי, אני מייד נכנסתי למקרר – וכל המאמץ שלי היה לרדת לטמיון. כששמעתי על Phen24, הייתי מסוקרן משום שהוא עוסק תשוקה הלילה גם כן. חשבתי שזה לא יזיק לנסות, אז הזמנתי אספקה ​​של חודש אחד. עוד לפני החודש נגמר, שראיתי שיפור גדול. הלכתי קדימה והורה יותר, ואני שמח לומר כי איבדתי 15 קילו מאז החל על מוצר זה לפני כמה חודשים.

– מישל ט, לוס אנג’לס, קליפורניה

במשך השנים, ניסיתי כל תוסף תחת השמש כדי לנסות לאבד אותם קילוגרמים האחרונים עקשן. אף אחד מהם לא עבד. אם כבר, הם עשויים להחמיר את המצב. הדבר המחמיר ביותר היה נטילת תוספים עמוסים ממריץ. בעוד הם עזרו לי לרדת במשקל, הם גם גרמו לי נדודי שינה. הניסיון שלי עם Phen24 כבר ברובם חיובי פשוט כי זה לא מפריע מחזור השינה שלי. אם כבר, נראה לעזור לי לישון טוב יותר. עם זאת, לא איבדתי די משקל רב ככל קיוויתי ידי נקודה זו. אני מבין כי הדיאטה שלי לממש משנה יותר, כך אני אמשיך להקפיד על אותם ולראות איך זה הולך.

– ננסי ג, מיאמי, פלורידה

לפני כמה שנים, אני סוף סוף היה לי רגע של בהירות והבנתי שאני צריכה לקבל ברצינות דיאטה ופעילות גופנית אם אני רוצה להימנע מלהיות מהשמנת יתר חולנית. בהתחלה, אובדן משקל היה די דרמטי. התרגשתי. דברים התפוגגו לאורך זמן, אם כי, עדיין היה לי הרבה יותר משקל להפסיד. חבר המליץ ​​Phen24, אז החלטתי לתת לו להסתחרר. בשבילי, זה היה לא פחות מאשר מדהים. האימונים שלי נראים לתת אפילו לי תוצאות טובות יותר, ואני שינה עמוקה יותר מאשר אי פעם. אני אף פעם לא מרגיש חוטית או רעב מדי. השפעותיו נראות די עדינות בהתחלה, אבל כשאני מסתכל על התקדמות הירידה במשקל שלי, זה בהחלט ממוסמר כשהתחלתי נטילת תוסף. אני לא יכול להמליץ ​​זה מאוד מספיק.

– צ’אד א, פילדלפיה, פנסילבניה

ערבות הכסף בחזרה

מוצר זה מגובה על ידי ערבות כסף בחזרה נדיבה מאוד. מי להורות על אספקה ​​ראשונית של Phen24 והם לא שמחים עם זה יכול בקלות לשלוח בחזרה את החלק בשימוש עבור חיובי החזר מינוס משלוח מלאים. רוב התוספים היום מגובים על ידי 30 יום כסף בחזרה ערבויות. תוספת זו מציעה ערבות כסף בחזרה מאוד נדיבות של 60 יום, אבל זה בעצם 67 ימים על פי אתר האינטרנט. עם קבלת המוצר, יש לקוחות 67 ימים להחזיר אותו היצרן. כל עוד זה מתקבל בתוך החלון 67-היום, החזר מלא יונפק מינוס עלויות משלוח. מכיוון שהמוצר נשלח ללקוח בחינם, הלקוח צריך רק לשלם עבור עלות הספינה את החלק בשימוש חזרה ליצרן. ברוב המקרים, עלות זו תהיה מינימלית, ולכן רוב שמישהו עומד להפסיד אם תנסה Phen24 הוא אולי 10 $ ל -20 $. לאחר מוצר זה צבר יותר הכרה, היצרן יכול מאוד להחליט להציע ערבות נדיבות עוד יותר או תמחור מוזל. היא בוודאי תסייע לתת תוספת זו יתרון תחרותי – במיוחד בשילוב עם ערבות הכסף בחזרה.

היכן ניתן לרכוש פן 24

אתה יכול לקנות אותו מהאתר הרשמי. כשאתה קונה Phen24 מהאתר הרשמי , אתה מקבל הוספת בונוסים. הנציגים הידידותיים מוכנים לענות על השאלות שלך ולנקות את ספק שלך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. ניתן לבצע את ההזמנה, את הסכום ולקבל את המוצר מהמחשב הביתי.

הצעות דיסקונט Phen24מחירקנייה מקוונת
1 תוכנית Starter Pack (1 Box)64.99 $לקנות »
2 Box + 1 Box חינם129.99 $לקנות »
3 Box + 2 Box חינם + Tone חינם Advana194.99 $לקנות »

מוצר זה ספינות ברחבי העולם. משלוח למחרת זמין גם אם אתה רוצה להתחיל לאבד משקל בהקדם האפשרי. לרכוש חבילה של 2 תיבה או יותר להעפיל משלוח חינם . אם אתה מזמין תיבה אחת, אתה תשחק דמי משלוח מחיר אחיד של 9.98 $. Phen24 גם מגיע עם כסף בחזרה להבטיח, כך שאתה יכול לנסות את זה ללא סיכון. לחץ כאן כדי להזמין Phen24 מהאתר הרשמי »

קנה עכשיו »